Czystość uwodzenia
Wyniki badań Akademii Flirtu AXE pokazują, że dla 70 procent
Polek higiena osobista jest podstawą udanego flirtu. Zasobność portfela
liczy się jedynie dla 5 procent kobiet.
14.09.2010 | aktual.: 14.09.2010 11:36
Raport Akademii Flirtu AXE przeprowadzony na próbie tysiąca osób w wieku 18-25 lat jednoznacznie ukazał, że poczucie humoru jest cechą, która daje największą szansę na udany flirt - wskazało je ponad 90 procent kobiet. Jednocześnie okazało się, że najbardziej znaną, najczęściej wykorzystywaną, a zarazem najskuteczniejszą metodą jest podryw na żartownisia. Aż procent kobiet chciałoby, aby mężczyźni flirtowali w sposób zabawny i kreatywny, zapominając o sprawach dnia codziennego. Jest jednak czynnik, bez którego nawet najbardziej dowcipny mężczyzna nie poderwie żadnej kobiety…
Dla prawie 70 procent przedstawicielek płci pięknej istotne jest, aby flirtujący panowie przestrzegali zasad higieny. Okazuje się jednak, że mężczyźni wykazują mniejsze zainteresowanie tą kwestią - prawie 20 procent mniej z nich zadeklarowało, że zwraca uwagę na ten aspekt.
Wyniki badań ukazują, że w obszarze higieny i dbania o siebie Polacy cenią przede wszystkim ładny zapach i czystość (94 procent kobiet, 85 procent mężczyzn). Jednocześnie 91 procent pań ceni świeży oddech, który u panów osiągnął tylko 83 punkty procentowe, plasując się na tym samym miejscu, co ładna figura. Dla 80 procent kobiet i 73 procent mężczyzn znaczenie mają też zadbane włosy.
Dla mężczyzn higiena osobista ogranicza się jednak do bardzo podstawowych czynności - mycia. Ponad 90 procent Polaków deklaruje, że do najważniejszych zabiegów pielęgnacyjnych, które wykonują, należy kąpiel lub prysznic. Jest to o tyle istotna część przygotowań do flirtu, że zachowanie higieny osobistej i poczucie świeżości zapewniają komfort psychiczny oraz zwiększają szansę na sukces w grze damsko-męskiej.
Twórcy raportu polecają polskim panom żele pod prysznic AXE. Mają one jakoby służyć nie tylko pielęgnacji ciała, ale także być niezastąpione i niezawodne w uwodzeniu.