Drugi dzień problemów w ING

- Nie mogę zalogować się do ING, czy mają jakąś awarię? - dostaliśmy maila od zdenerwowanego użytkownika piotrcossa. To już drugi dzień problemów w tym banku.

Drugi dzień problemów w ING
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons | Migdejong

20.05.2014 | aktual.: 20.05.2014 13:09

Dziś klienci nie tyle nie mogli się zalogować do systemu transakcyjnego, co w ogóle wejść na stronę ING.

Próbujący zalogować się dziś do bankowości elektronicznej ING mogą poczuć się jak na kolejce górskiej. Raz nie ma żadnych problemów, a po chwili strona się zawiesza i wyświetla się komunikat: Internal Server Error.

- Dziś nie dostaliśmy żadnych sygnałów o awarii. Muszę to więc sprawdzić. Rzeczywiście wczoraj były małe problemy, ale nie była to typowa awaria. Bankowość elektroniczna działała poprawnie, ale niektórym klientom wyświetlał się pewien mylący komunikat - mówił około 12.30 Miłosz Gromski z ING.

Po kilku minutach pracownik biura prasowego oddzwonił i poinformował, że awaria została już usunięta.

Wczorajszy komunikat wyglądał tak:

Obraz
© (fot. ING Bank Śląski)
ing bankawariabanki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)