Grolsch chce podbić polski rynek

Grolsch chce podbić polski rynek
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

01.10.2009 11:34

Mimo, że spożycie piwa w Polsce spada, Kampania Piwowarska ma ambitne plany w związku ze znaną marką Grolsch.

Większość mediów żyła niedawno tym, że Jan Gałek przeszedł na linie na wysokości 15 metrów między domami towarowymi Sawa i Junior przy ul. Marszałkowskiej. Jak twierdzi serwis "Press", to element dużej kampanii reklamowej piwa Grolsch. Kompania Piwowarska w sierpniu przejęła dystrybucję piwa w Polsce od firmy CEDC.

- Chcemy krok po kroku zwiększać sprzedaż i poszerzać sieć dystrybucyjną tego holenderskiego piwa - mówi Tomasz Kanton z Kompanii Piwowarskiej. I dodaje, że stawia zarówno na handel nowoczesny, jak i tradycyjny. Dotychczas sprzedaż słynnego piwa była na naszym rynku symboliczna. Kampania reklamowa ma to jednak zmienić. Według serwisu "Press" reklama Grolscha przebiega także na muralach (w Warszawie, np. przy skrzyżowaniu ul. Brackiej i Nowego Światu). Znak - dwie splecione zielone litery "G" - jest wyświetlany również na ścianach budynków w kilku miastach w Polsce. Kolejną fazę kampanii reklamowej Kompania Piwowarska ma rozpocząć w przyszłym tygodniu. Grolsch chce też mocno reklamować się na internetowych serwisach społecznościowych.

Kompania Piwowarska szuka sposobów na wyhamowanie spadków sprzedaży swoich produktów. Sprzedaż piw należących do Kampanii Piwowarskiej spadła w pierwszym półroczu o ponad 4 proc.

Handel-Net.pl

markapiwopromocja
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także