Grupa Sobieski wprowadza na rynek Krupnik Vodka
Grupa Sobieski – producent znanych w kraju i na świecie markowych alkoholi, w tym wódki Sobieski – informuje o wprowadzeniu na rynek zupełnie nowej wódki pod powszechnie znaną marką Krupnik. Krupnik Vodka ma oczarować zarówno swoją zawartością, jak i opakowaniem. Nowa wódka, choć pozycjonowana w segmencie popularnym jest produktem o jakości i wyglądzie marki premium.
Krupnik Vodka, to najwyższej jakości polska wódka, otrzymywana z wyselekcjonowanych gatunków zbóż i krystalicznie czystej wody. Nowy produkt Grupy Sobieski sięga do tradycji cenionego w Polsce i na świecie szlachetnego Likieru Krupnik, którego oryginalna receptura pochodzi z XVII wieku. Krupnik Vodka stanowi udane połączenie polskiej tradycji i kunsztu nowoczesnej destylacji, gwarantującej łagodny smak najwyższej jakości alkoholu.
„Krupnik Vodka, który od kilku dni pojawia się na półkach polskich sklepów jest produktem najwyższej jakości, który pod każdym względem spełnia wyśrubowane przez Grupę Sobieski normy segmentu premium. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a także biorąc pod uwagę założoną przez nas szeroką grupę docelową, zdecydowaliśmy, że nasz nowy produkt trafi jednak na średnią półkę cenową. Po przeprowadzonych badaniach nie mamy wątpliwości, że Krupnik Vodka zachwyci zarówno swoją delikatnością jak i bardzo gustownym opakowaniem” - powiedział Paweł Gręda – Szarzyński, brand manager w Grupie Sobieski.
Krupnik Vodka to produkt kierowany do konsumentów powyżej 20 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet, mieszkańców miast i wsi. Sugerowana cena detaliczna butelki 500 ml w kanale tradycyjnym nie przekroczy 19 zł.