Harmonogram oferty publicznej grupy o2

...

18.07.2012 | aktual.: 18.07.2012 11:23

18.07. Warszawa (PAP) - Poniżej przedstawiamy harmonogram oferty publicznej grupy o2, która działa na rynku reklamy internetowej w Polsce.

Oferta obejmuje nie więcej niż 1,7 mln akcji w tym: do 1,25 mln akcji nowej emisji s. B i nie więcej niż 450 tys. istniejących akcji s. A (akcje sprzedawane).

Grupa o2 szacuje, że z emisji akcji serii B uzyska około 47,5 mln zł brutto. Środki z emisji chce przeznaczyć na nabycie udziałów w spółkach lub przedsiębiorstw prowadzących serwisy internetowe w kategoriach, w których grupa nie osiągnęła czołowych pozycji na rynku.

18 lipca - otwarcie oferty publicznej;

24 lipca - rozpoczęcie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów indywidualnych i procesu budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych;

26 lipca - zakończenie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów indywidualnych i procesu budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych;

27 lipca do godz. 8.00 - podanie do publicznej wiadomości ceny akcji, ostatecznej liczby akcji oferowanych oraz ostatecznej liczby akcji oferowanych w poszczególnych transzach;

27 lipca - rozpoczęcie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów instytucjonalnych;

1 sierpnia - zakończenie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów instytucjonalnych;

do 1 sierpnia - przydział akcji oferowanych w transzy inwestorów indywidualnych oraz w transzy inwestorów instytucjonalnych/ zamknięcie oferty publicznej;

około 10 sierpnia - pierwszy dzień notowania PDA na GPW.(PAP)

gsu/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaknf
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)