Hoop Cola chce przeskoczyć Pepsi
Coca-Cola na razie może spać spokojnie, ale PepsiCo będzie miała konkurenta. Hoop Polska rzuca jej rękawicę - zamierza być numerem dwa w Polsce. Przedstawiciele Coca-Cola i PepsiCo, zgodnie z polityką swoich firm, nie komentują takich deklaracji - podaje "Puls Biznesu".
14.06.2012 | aktual.: 14.06.2012 15:24
Jak mówi dziennikowi Martin Mateas, prezes Hoop Polska, jego firma chce w tym roku zwiększyć udziały w rynku coli do ponad 10 z 7,5 proc. Czy to realne? Hoop już wcześniej mocno podskoczył. Z jego danych wynika, że w ubiegłym roku sprzedaż ich coli wzrosła o 14 proc., choć w tym samym czasie wzrosty całej kategorii były tylko na poziomie 3,2 proc.
Ambitne plany Hoopa nie ograniczają się do coli. Jak twierdzi prezes firmy, w perspektywie czterech lat ich syropy Paola staną się na rynku liderem. Hoop stawia też na nowości. W tym tygodniu firma wypuściła na rynek wodę ziołową. Chce też zbudować w Polsce rynek niealkoholowych napojów winogronowych.