Informacje ze spółek
Informacje ze spółek
11.02.2011 | aktual.: 11.02.2011 11:36
EUROMARK
Zarząd Euromark Polska S.A. poinformował, że jednostkowe wyniki sprzedaży w styczniu 2011 roku wyniosły 9.211 tys. zł i były niższe o 33,9% od wyników osiągniętych w styczniu ubiegłego roku. Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec 2010 – styczeń 2011 roku wyniosły 94.461 tys. zł i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 15,8%.
Spadek w styczniu 2011 r. wynikał głównie z wyjątkowo łagodnej aury w tym miesiącu, z umiarkowanie wysoką temperaturą i jedynie sporadycznymi opadami śniegu. Dodatkowo niższe wyniki były pochodną bardzo dobrych wyników osiągniętych w grudniu 2010 roku, ponieważ większość zakupów sezonowych została zrealizowana właśnie w tym miesiącu.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w styczniu 2011 roku wyniosły 9.912 tys. zł i były niższe od osiągniętych w styczniu roku ubiegłego o 32,7%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie marzec 2010 - styczeń 2011 roku wyniosły 100.061 tys. zł i były niższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 2,7%. Ujemna dynamika skumulowanych skonsolidowanych przychodów spowodowana była głównie sprzedażą przez Emitenta spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Pomijając przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych w ubiegłym roku, Grupa zanotowałaby wzrost skumulowanej sprzedaży za okres marzec 2010 – styczeń 2011 w wysokości 15,3%.
KREDYTIN
10.02 spółka opublikowała skonsolidowane wyniki za III kwartał 2010 r. (czwarty kwartał kalendarzowy 2010 r.). Przychody netto wyniosły 10,7 mln zł, wypracowano 4,48 mln zł zysku operacyjnego oraz 2,96 mln zł zysku netto.
BM BPH Opublikowane przez spółkę wyniki za III kwartał są lepsze niż przed rokiem. Przychody netto zwiększyły się o ponad 41% do poziomu 10,7 mln zł. W wyniku wzrostu marży brutto ze sprzedaży o ponad 1/4 (spółka nabywała relatywnie taniej wierzytelności oraz poniosła niższe koszty procesu) zysk brutto ze sprzedaży zwiększył się o ponad 3/4 do kwoty 6,33 mln zł. Koszty ogólnego zarządu wzrosły z 0,35 mln zł do 0,92 mln zł. Zysk operacyjny w analizowanym okresie powiększył się o ponad 115% do poziomu 4,48 mln zł. Spółka poprawił marże na wszystkich poziomach zysku, a zysk netto wzrósł prawie 3 krotnie.