Informacje ze spółek

arząd Multimedia Polska S.A. poinformował, że w dniu 15 stycznia 2010 roku spółka otrzymała od Aplico Powszechne Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, zawiadomienie, iż zarządzany przez nie Aplico Otwarty Fundusz Emerytalny w wyniku nabyć akcji spółki przekroczył 5% ogólnej liczby głosów w spółce.

MULTIMEDIA POLSKA

1) Zarząd Multimedia Polska S.A. poinformował, że w dniu 15 stycznia 2010 roku spółka otrzymała od Aplico Powszechne Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, zawiadomienie, iż zarządzany przez nie Aplico Otwarty Fundusz Emerytalny w wyniku nabyć akcji spółki przekroczył 5% ogólnej liczby głosów w spółce.

Zgodnie z treścią zawiadomienia, przekroczenie progu 5% nastąpiło w wyniku w wyniku zawarcia transakcji nabycia akcji spółki w dniu 8 stycznia 2010 roku. Bezpośrednio przed zmianą udziału Aplico Otwarty Fundusz Emerytalny posiadał 7.617.992 akcji spółki stanowiących 4,97% w kapitale zakładowym Multimedia. Akcje te uprawniały do 7.617.992 głosów na walnym zgromadzeniu Multimedia, co stanowi 4,97% udziału w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Multimedia Polska S.A.

Aktualnie Aplico Otwarty Fundusz Emerytalny posiada 8.845.492 akcje spółki, co stanowi 5,77% w kapitale zakładowym Multimedia i uprawnia do 8.845.492 głosów na walnym zgromadzeniu spółki stanowiących 5,77% ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu Multimedia Polska S.A.

2) Zarząd Multimedia Polska S.A. poinformował, że w dniu 14 stycznia 2010 roku otrzymał od BZ WBK AIB Asset Management Spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, zawiadomienie, iż w wyniku sprzedaży akcji spółki w dniu 8 stycznia 2010 roku, klienci BZ WBK Asset Management S.A. stali się posiadaczami akcji Multimedia zapewniających mniej niż 5% ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu Multimedia.

Zgodnie z treścią zawiadomienia, przed zmniejszeniem udziału, o którym mowa powyżej, klienci BZ WBK AIB Asset Management S.A., których rachunki objęte są umowami o zarządzanie, posiadali 7.929.583. akcji spółki, co stanowi 5,18% w kapitale zakładowym Multimedia. Z akcji tych przysługiwało 7.929.583 głosów, co stanowi 5,18% udziału w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Multimedia.

W dniu 8 stycznia 2010 roku klienci BZ WBK AIB Asset Management S.A., których rachunki objęte są umowami o zarządzanie, posiadali łącznie 7.267.470 akcji spółki, co stanowi 4,74% w kapitale zakładowym Multimedia. Z akcji tych przysługiwało 7.267.470 głosów, co stanowi 4,74% udziału w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Multimedia.

Ponadto BZ WBK AIB Asset Management S.A., poinformowało, iż BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A, których organem jest Towarzystwo, spółce BZ WBK AIB Asset Management Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu. W związku z powyższym w przypadku posiadania przez fundusze akcji Multimedia, BZ WBK AIB Asset Management spółka Akcyjna zobowiązana jest je uwzględnić w zawiadomieniu.

BM BPH: Informacje o zwiększeniu i zmniejszeniu zaangażowania w akcje przez inwestorów instytucjonalnych znoszą się w swej wymowie. Saldo transakcji po uwzględnieniu obydwu komunikatów funduszy jest dodatnie i wynosi 0,36% wszystkich akcji w obrocie. Niewielka wartość procentowa wskazuje jednak, że informację nie powinny mieć wpływu na notowania kursu akcji na giełdzie.

ABPL
15.01 Zarząd spółki siedzibą we Wrocławiu przekazał informację otrzymaną w dniu 15 stycznia 2010 r. od Pioneer Pekao Investment Management S.A. (dalej PPIM) świadczącego usługi zarządzania portfelem inwestycyjnym funduszy w imieniu Pioneer Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (dalej PP TFI)
o spadku zaangażowania w ogólnej liczby głosów na WZA Spółki poniżej progu 5% przez fundusze inwestycyjne wchodzące w skład PP TFI w wyniku dokonanej w dniu 11 stycznia 2010 r. sprzedaży akcji. Przed zmianą fundusze PP TFI posiadały 866.859 szt. akcji AB S.A., uprawniających do 866.859 głosów, co stanowiło odpowiednio 5,43% ogólnej liczby akcji i 5,02% ogółu głosów na WZA. Na dzień 15 stycznia 2010 r. fundusze inwestycyjne wchodzące w skład PP TFI posiadały 826.859 szt. akcji spółki, uprawniających do 826.859 głosów, co stanowi odpowiednio 5,18% ogólnej liczby akcji i 4,79% ogółu głosów na WZA.

BM BPH: Zmniejszenie zaangażowania w KZ oraz ogólnej liczbie głosów na WZA przez podmiot instytucjonalny może świadczyć o pogorszeniu postrzegania perspektyw spółki. Inwestor finansowy zmniejszył zaangażowanie w ogólnej liczbie głosów do poziomu poniżej ustawowego progu 5%. W dniu 31.12.2009 r. spółka z kolei informowała o zwiększeniu zaangażowania w KZ oraz liczbie głosów na WZA przez ING TFI, przekraczającym 5 % głosów. W perspektywie dzisiejszej sesji informacja podana przez spółkę powinna przyczynić się do słabszego od rynku zachowania kursu akcji.

BM Banku BPH

sesjamwig40gpw

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.