Internet wypiera telewizję
Z najnowszego badania Startrack 2009 wynika, że już 6% internautów nie ma telewizora - pisze "Puls Biznesu".
22.12.2009 | aktual.: 22.12.2009 10:31
Z najnowszego badania Startrack 2009 wynika, że już 6 proc. internautów nie ma telewizora - pisze "Puls Biznesu".
Korzystający z sieci przed telewizorem spędzają średnio 3 godz. dziennie, wobec średniej 4 godz. dla niekorzystających z sieci. Średnio w ciągu dnia tylko 26 proc. osób używających w danym momencie internetu korzystało z innego medium, tymczasem jeszcze dwa lata temu ten odsetek wynosił 43 proc..
Wyraźny trend ostatnich lat to skokowy wzrost popularności stron oferujących videostreaming. Obecnie 26 proc. internautów przyznaje, że korzysta z takich serwisów. To ponad dwa razy więcej niż w 2007 r. - podaje gazeta.