Jak policzyć klientów w galerii handlowej

Keen Property Partners Retail, deweloper Galerii Victoria w Wałbrzychu, rozpoczął współpracę ze szwedzką firmą Viametrics, dostawcą systemów liczących osoby odwiedzające punkty handlowe oraz instytucje publiczne.

Jak policzyć klientów w galerii handlowej
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

19.05.2010 13:14

Firma Viametrics dostarczy systemy umożliwiające liczenie klientów odwiedzających Galerię Victoria oraz śledzenie ich przemieszczania się wewnątrz centrum handlowego. Galeria Victoria będzie pierwszym obiektem handlowym w Polsce, w którym zostanie zainstalowany jeden z najnowocześniejszych systemów śledzenia przepływu klientów na świecie o nazwie Viametrics Entrance. Budowa centrum handlowego rozpoczęła się w lutym 2009 roku, a ceremonia jego otwarcia odbędzie się w sobotę, 16 października 2010 roku.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie w Galerii Victoria po raz pierwszy w Polsce zostanie zainstalowany najnowocześniejszy system Viametrics umożliwiający śledzenie przepływu klientów. Tego typu mechanizm będzie bardzo użyteczny nie tylko dla najemców, ale również dla nas i dla użytkowników Galerii Victoria, gdyż uzyskane dane pomogą nam m.in. oceniać skuteczność przeprowadzanych akcji marketingowych i promocyjnych, dzięki czemu będziemy w stanie jeszcze lepiej dopasować ofertę Galerii Victoria do potrzeb i oczekiwań klientów centrum handlowego – powiedział Richard Keen, dyrektor zarządzający, Keen Property Partners.

System liczenia klientów, który zostanie zainstalowany w Galerii Victoria, to najbardziej nowoczesne rozwiązanie dostępne w Polsce. Jego unikalność polega na tym, że stosujemy kamery termiczne, które rejestrują źródło ciepła w monitorowanym obszarze i w ten sposób nie tylko zliczają klientów, ale również pokazują kierunek, w którym oni podążają. W Galerii Victoria znajdzie się hipermarket (4 800 m2), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m2 powierzchni handlowej.

JS

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)