Już dziś wielka kumulacja w Eurojackpot. Można wygrać fortunę
Kumulacja w Eurojackpot rośnie od trzech tygodni. W związku z tym we wtorek (14 października) do wygrania będą ogromne pieniądze - ponad 200 mln zł. Jeden zakład, który umożliwi sięgnięcie po tę fortunę, kosztuje 12,50 zł.
Kumulacja w Eurojackpot rośnie piątku (26 września 2025 r.), kiedy to jeden z graczy z Niemiec rozbił pulę nagród i zgarnął 120 mln euro (ok. 510 mln zł).
Posłuchaj doświadczonego zbieracza. O tym pamiętaj, idąc na grzyby
Kolejne losowania nie wyłoniły zwycięzcy. W związku z tym w najbliższym losowaniu do wygrania będzie 240 mln zł.
Jeśli kumulacja zostałaby rozbita w Polsce, to byłaby to najwyższa nagroda w Eurojackpot w historii naszego kraju. Obecny rekord to ok. 213,5 mln zł, który został ustanowiony w sierpniu 2022 r. w powiecie krotoszyńskim.
Jak grać w Eurojackpot?
Jeden zakład Eurojackpot kosztuje 12,50 zł. Można go kupić w punktach Lotto oraz przez internet na oficjalnej stronie Totalizatora Sportowego lub w aplikacji mobilnej.
Na kuponie należy wybrać pięć liczb z zakresu 1-50 oraz dwie tzw. Euro liczby z zakresu 1-12. Trafienie wszystkich siedmiu liczb oznacza wygraną I stopnia (jackpot). W tej loterii przewidzianych jest 12 stopni wygranych. Prawdopodobieństwo trafienia wygranej I stopnia wynosi 1:139 mln.
Wygrał 120 mln euro. Po nagrodę przyszedł po dwóch tygodniach
O ostatnim triumfatorze w Eurojackpot zrobiło się wyjątkowo głośno. W ubiegłym tygodniu niemieckie media podawały, że zwycięzcą nagrody I stopnia okazał się mieszkaniec Berlina.
Tym, co zaskoczyło organizatorów, był fakt, że mężczyzna zgłosił się po swoją nagrodę dopiero po dwóch tygodniach. Rzecznik organizatora przekazał, że zwycięzca spędził w siedzibie godzinę i sprawiał wrażenie "opanowanego i spokojnego". Z relacji mediów wynika, że zwłoka w odebraniu nagrody wynikała z faktu, że musiał przetrawić informację o posiadaniu fortuny.
Mężczyzna miał trzy lata na zgłoszenie się po wygraną, zanim uległaby ona przedawnieniu. Organizatorzy rozważali nawet rozpoczęcie poszukiwań przy pomocy plakatów i ogłoszeń.