Kolporter rozszerza ofertę pod marką Dobry Wybór
Wartość polskiego rynku marek własnych wzrosła w 2009 r. o
29 procent - prognoza na kolejne lata jest równie optymistyczna. Wychodząc
naprzeciw tym tendencjom Kolporter rozszerzył ofertę swoich artykułów
spożywczych o pasztety, dżemy w kilku smakach oraz orzeszki solone.
- Wprowadzamy kolejne artykuły spożywcze w tych kategoriach towarów, które są najchętniej kupowane - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Sieci Handlowe. - Chcemy stworzyć szeroką ofertę produktów spożywczych, dopasowaną do specyfiki małych i średnich sklepów spożywczych, pasztety, dżemy i solone orzeszki doskonale wpisują się w tę strategię. - Co istotne, produkty te umożliwiają handlowcom uzyskanie marży znacznie wyższej od standardowej. Dlatego, między innymi, sukcesywnie poszerzamy nasz asortyment - twierdzi Krzysztof Żądło.
W ofercie produktów Kolportera pod marką Dobry Wybór do tej pory dostępne były: makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolka po bretońsku, koncentrat pomidorowy i ogórki konserwowe.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Spółka jest właścicielem ponad 900 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór. Poza wspomnianymi produktami spożywczymi Kolporter oferuje także inne marki własne - słodycze dla dzieci Oki Dogi, napoje energetyczne Tabu i niegazowane napoje izotoniczne Vitadrink.
Autor: IP