Konkurs Metaxy
Całoroczne wakacje w prywatnej Villa Metaxa w Grecji i miesięczna pensja w wysokości 1500 euro to główna nagroda w konkursie "365 dni pełnych słońca".
05.08.2010 10:56
Konkurs jest pierwszym etapem nowej kampanii marki Metaxa, która podkreśla greckie korzenie trunku. Nowo powstała strona internetowa: www.365dnisłońca.pl jest filarem komunikacji. Za przygotowanie i obsługę odpowiadają agencje Genero i Unlimited. Strategię PR zaplanowała i zrealizuje agencja Q&AConsulting.
"365 dni pełnych słońca" to pierwsza kampania wizerunkowa marki Metaxa w Polsce. Promocja konsumencka "365 dni słońca" jest jej pierwszym etapem. Konkurs potrwa do końca września i adresowany jest do wszystkich pełnoletnich osób, które w okresie jej trwania zakupią oznakowany alkohol.
Zwycięzca przez rok będzie miał do dyspozycji luksusową, dwupiętrową Villa Metaxa, a w niej m.in.: cztery salony, dwa tarasy i prywatny basen. Szczęśliwiec nie będzie musiał pracować i o nic się martwić, gdyż w ramach wygranej otrzyma co miesięczną pensję w wysokości 1500 euro.
Dodatkowe nagrody w konkursie to 4 tygodniowe wycieczki wraz z kieszonkowym 500 euro, 10 laptopów Dell i 40 aparatów cyfrowych.
Konsument musi zarejestrować się na stronie internetowej www.365dnislonca.pl, wpisać kod z promocyjnej butelki i odpowiedzieć na pytanie: Czym jest dla Ciebie smak słońca?
Promocja konsumencka potrwa do końca września. Oznakowana Metaxa pojawi się w sklepach w niższej cenie: 65 PLN.