Kotecka: LINK4 nominowane do Effie
Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżnioną ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.
– To już druga nominacja. W zeszłym roku otrzymaliśmy w tym konkursie brązową statuetkę – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4. – Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę przyznają najwięksi specjaliści w branży – dodaje.
W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego.
- Jesteśmy najszybciej rosnącą firma ubezpieczeniową w Polsce, w ciagu półtora roku zwiększyliśmy przypis z 500 milionów do miliarda złotych - mówi Kotecka
W reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”.
Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.
Czy Link4 dostanie nagrodę – okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie.
Artykuł powstał przy współpracy z Link4
WP Finanse na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja Wirtualnej Polski