Kowalski w różowych okularach

Polacy coraz częściej zapominają o kryzysie - pisze "Puls Biznesu". Bieżący wskaźnik zaufania konsumentów zwiększył się w lipcu o 7,5 punktu procentowego wobec czerwca.

Kowalski w różowych okularach
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Wzrósł też wskaźnik obrazujący oczekiwania konsumentów w najbliższy 12 miesiącach. To najwyższe wartości od września 2008 roku.

Zdaniem ekspertów to przede wszystkim efekt poprawy na rynku pracy. Podkreślają, że roczna dynamika wzrostu zatrudnienia jest obecnie najwyższa od lutego 2009 roku, co zwiększa optymizm konsumentów.

Eksperci zauważają też, że poprawa koniunktury gospodarczej to kolejna dobra informacja gospodarcza - po mocnym wzroście produkcji przemysłowej i budowlanej oraz sprzedaży detalicznej w czerwcu.

kryzys finansowydane makrokoniunktura

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)