Kredyt Bank rozdaje iPhone'y
Na fanpage'u Kredyt Banku ruszyła aplikacja konkursowa "Wyklikaj swoje nagrody" Od liczby ich kliknięć zależy, ile najnowszych iPhone'ów będzie do wygrania w konkursie.
27.10.2011 | aktual.: 27.10.2011 15:11
Na fanpage'u Kredyt Banku ruszyła aplikacja konkursowa „Wyklikaj swoje nagrody!”. Od liczby kliknięć zależy, ile najnowszych iPhone'ów będzie do wygrania w konkursie.
26 października na profilu Kredyt Banku na Facebooku wystartował pierwszy w Polsce konkurs, w którym do wygrania będzie najnowszy model iPhone'a. Długo wyczekiwany iPhone 4s już 3 tygodnie po premierze zyskał pozycję najlepiej sprzedającego się modelu w historii firmy Apple; w Polsce model ten nie miał jeszcze swojej oficjalnej premiery.
W I etapie konkursu, pod hasłem „Wyklikaj swoje nagrody!”, fani Kredyt Banku sami zadecydują, ile egzemplarzy iPhone'a 4s będzie do wygrania w etapie II. Każdy kolejny iPhone dołączony do puli nagród wymaga 2 tysięcy kliknięć w przycisk umieszczony w zakładce konkursowej. Maksymalnie do zdobycia będą 3 telefony, co oznacza, że w guzik musi kliknąć 6 tysięcy fanów Kredyt Banku.
Mechanizm aplikacji „Wyklikaj swoje nagrody!” umożliwia wysyłanie znajomym zaproszeń na profil banku, wraz z informacją o konkursie i nagrodach. W ten sposób każdy z fanów Kredyt Banku, mobilizując innych użytkowników facebooka, może zwiększyć swoje szanse na zdobycie iPhone'a 4s w kolejnej fazie zabawy.
W I fazie konkursu dodatkową zachętą do wzięcia udziału w akcji jest możliwość zdobycia drobnych nagród rzeczowych. Każdy uczestnik konkursu może przesłać swoją odpowiedź na pytanie „Jeśli wygram iPhone’a 4s to…” - autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają gadżety firmowe Kredyt Banku.
- Wokół fanpage'a Kredyt Banku na facebooku udało się zbudować bardzo silnie zaangażowaną społeczność. Liczymy się z nią, chętnie słuchamy jej opinii – i między innymi dlatego w najnowszym konkursie to fani zdecydują o kluczowym elemencie, czyli o ilości przyznanych nagród. Obecnie zależy nam szczególnie na rozbudowaniu społeczności fanów banku – jest to jedno z głównych założeń rozpoczynającego się konkursu - mówi Wojciech Hawajski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Kredyt Banku.
Kredyt Bank funkcjonuje na Facebooku od maja 2011 r. Interakcje i dialog z klientami w mediach społecznościowych są obecnie ważnym elementem komunikacji banku z otoczeniem. Jako jedna z nielicznych instytucji, Kredyt Bank realizuje zasadę reagowania na posty i zapytania fanów na fanpage'u w ciągu jednej godziny, przez całą dobę. Otwarcie na klientów i aktywna komunikacja pozwoliły stworzyć wokół fanpage'a Kredyt Banku silnie zaangażowaną społeczność. Obecnie strategicznym celem jest rozbudowanie tej społeczności – jest to też jedno z głównych założeń rozpoczynającego się konkursu.
Dwuetapowa walka o iPhone'a 4s to druga aplikacja konkursowa zrealizowana przez agencję faceADDICTED dla Kredyt Banku w ramach jego stałej obsługi w social media. Współpraca agencji z Kredyt Bankiem trwa od maja 2011 r.