Trwa ładowanie...
d2dw1oc
nagroda
28-04-2009 10:52

Laur Konsumenta dla piwa Okocim

Marka Okocim należąca do Carlsberg Polska została wyróżniona tytułem
Odkrycie Roku 2009 w konkursie Laur Konsumenta i Klienta. O przyznaniu marce
tego tytułu zdecydowali konsumenci w ogólnopolskim plebiscycie.

d2dw1oc
d2dw1oc

Plebiscyt "Laur Konsumenta i Klienta" organizowany przez Grupę Media Partner pozwala na wyłonienie produktów i marek cieszących się największym uznaniem i popularnością wśród polskich konsumentów w blisko 300 kategoriach. Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach nowych, a także tych, które dzięki zmianom opakowania, czy zmianom w technologii wyznaczają trend i są obecnie hitem w swoim segmencie. Badania, na podstawie których Okocim został utytułowany „Odkryciem Roku 2009”, prowadzone były od stycznia do marca 2009 za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich, na podstawie których określono poziom powszechnej popularności produktów i usług uznanych za najciekawsze nowości rynkowe przez konsumentów.

Podczas prowadzonych w ramach plebiscytu ogólnopolskich badań oceniana była przede wszystkim znajomość marki, jakość i innowacyjność produktu, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Badania przeprowadzono na grupie 5000 osób. Ankietowani samodzielnie wskazywali markę, która ich zdaniem jest w danej kategorii najlepsza i najpopularniejsza oraz godna polecenia.

_ Ogromnie cieszymy się z tytułu Odkrycie Roku 2009, którym został wyróżniony Okocim, piwo z tradycjami, które pojawiło się na rynku w nowej oprawie na początku tego roku. Dokładaliśmy wszelkich starań, by nowe grawerowane opakowania miały unikalny, szlachetny charakter i były obietnicą równie szlachetnego, sprawdzonego smaku Okocimia _ - mówi Aldona Szczerba, marketing manager w Carlsberg Polska.

_ Pracując nad powracającym w tym roku do ogólnopolskiej dystrybucji piwem Okocim Premium Pils i nową odsłoną wariantów Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne staraliśmy się podkreślić to, co w tej marce najlepsze: rodowód, autentyzm, ale i jej wyjątkowy i bardzo indywidualny charakter _ - dodaje Dariusz Deszczka, senior brand manager marki Okocim. Autor: JS wtorek, 28 kwietnia 2009

d2dw1oc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2dw1oc