LG szykuje ofensywę

LG Electronics zamierza ostro powalczyć o klientów na polskim rynku RTV i AGD - donosi "Dziennik Gazeta Prawna". Koreańczycy chcą być liderem w naszym kraju.

LG szykuje ofensywę
Źródło zdjęć: © AFP | JUNG YEON-JE

06.05.2013 | aktual.: 02.08.2013 10:43

Do tej pory udało im się przekonać Polaków do telewizorów i sprzętu audio swojej produkcji. W pierwszym przypadku z 20-procentowym udziałem zajmują drugie miejsce za Samsungiem, w drugim - są już liderem, należy do nich 21,8 proc. rynku.

Nieco gorzej sytuacja wygląda w przypadku smartfonów; LG plasuje się na piątym miejscu, ale dla ambitnych Koreańczyków to za mało, oraz w segmencie artykułów gospodarstwa domowego, gdzie pod względem sprzedaży firma musi uznać wyższość ośmiu, dziewięciu firm.

Producent cały czas rozbudowuje ofertę. Niedawno ruszył ze sprzedażą odkurzaczy, mikrofalówek i piekarników.

Oprócz poprawy funkcjonalności oraz innowacyjności urządzeń firma kieruje się bardzo ciekawą filozofią, konsekwentnie dążąc do tego, by wszystko, co sprzedaje w Europie, było też tutaj produkowane. W Polsce LG wytwarza telewizory w fabrykach w Mławie oraz w Kobierzycach pod Wrocławiem. Niedawno przeniósł też do Polski produkcję sprzętu audio.

agdrtvlg electronics
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)