Trwa ładowanie...
26-10-2017 07:30

LINK4 nagrodzony srebrnym Effie

Kampania Link4 „Pierwszy dzwon” została doceniona przez specjalistów z branży. Otrzymała srebrną statuetkę Effie Awards 2017, czyli prestiżową nagrodę za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

LINK4 nagrodzony srebrnym EffieŹródło: link4
d2lzlyz
d2lzlyz

W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”. Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do muzyki znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela.

– Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała w poniedziałkowy wieczór srebrną statuetkę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

Dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka
Źródło: Dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i wysokimi wynikami biznesowymi.

d2lzlyz

Pod tym względem LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. - W ciągu półtora roku firma zwiększyła przypis z 500 milionów do miliarda złotych dzięki sprzedaży przez internet oraz współpracy z agentami. Jesteśmy liderem w sprzedaży ubezpieczeń przez internet dzięki kooperacji z Googlem - dodaje Kotecka

Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł „Lamparta Biznesu” za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku „Rzeczpospolita” i Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej” w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. A miesięcznik ekonomiczny „Home&Market” docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert – „Bezpieczna jazda z LINK4”.

Artykuł powstał przy współpracy z Link4

d2lzlyz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
d2lzlyz