Marketerzy wolą Facebook

Prawie 95 procent brand managerów największych marek w
Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań
marketingowych - wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social
Media Brand Index 2010.

Marketerzy wolą Facebook
Źródło zdjęć: © facebook.com

17.11.2010 | aktual.: 17.11.2010 10:38

Bardzo popularna NK.pl (wcześniej Nasza-klasa.pl) zdobyła zaledwie 20 procent wskazań osób odpowiedzialnych za marketing. Pełny raport z badań opisujący zakres działań największych marek w mediach społecznościowych będzie udostępniony bezpłatnie pod koniec listopada.

Uczestnikami zakończonego właśnie badania były osoby odpowiedzialne za planowanie komunikacji marketingowej największych marek w Polsce. Jedno z zadanych pytań dotyczyło serwisów społecznościowych, które ich zdaniem najlepiej nadają się do prowadzenia działań marketingowych. Prawie wszyscy (94 procent wskazań) wśród najlepszych wskazywali Facebook. Dalej uplasowały się kolejno YouTube (67 procent) i NK (Nasza-klasa) z 20 procent wskazań. W pierwszej piątce znalazły się też Twitter (13 procent) oraz Epuls (10 procent).

- Facebook udostępnia zupełnie bezpłatnie duże możliwości prowadzenia złożonych działań marketingowych i bardzo łatwe tworzenie aplikacji o charakterze marketingowym - komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong, koordynator badania - Poza tym popularność Facebooka bardzo szybko rośnie, a przekonanie o jego użyteczności jest dodatkowo wzmacniane przez setki case’ów z całego świata.

Zakończone badanie Social Media Brand Index 2010 (www.socialmediabrand.pl) to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska.

Autor: ES

marketingfirmaserwis
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)