McDonald's szykuje rewolucję
Na razie w Stanach Zjednoczonych, ale jeśli nowe rozwiązania się sprawdzą, będą wprowadzane w innych krajach. Mowa o kawie McCafe, którą będzie można kupić w każdym supermarkecie oraz w obsłudze klienta, która ma trwać nie dłużej niż minutę
30.08.2014 | aktual.: 01.09.2014 10:34
.
Paczkowana kawa ma być dostępna w sprzedaży już na początku 2015 r. Pomysł realizowany jest wraz z Grupą Kraft Foods. Kawa będzie dostępna w wersji mielonej i w ziarnach. Dyrektor generalny McDonald's, Don Thompson stwierdził, że decyzja o wprowadzaniu kawy do marketów jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy. Dodajmy, że w USA własną kawę na półki sklepowe wprowadzili już Starbucks i Dunkin' Donuts.
Już ruszyły testy pilotażowego programu, który ma przyspieszyć tempo obsługi klientów i zwiększyć zyski. Akcja trwa od sierpnia w restauracji na Florydzie. Pomysł polega na tym, że każdy klient, który zamierza złożyć zmówienie, otrzyma urządzenie, które odmierza minutę i jeśli klient nie zostanie obsłużony w tym czasie, ma prawo otrzymać jeden produkt za darmo przy okazji kolejnej wizyty. "Specjalna promocja dostępna jest od poniedziałku do piątku, w trakcie jednej godziny, rozpoczynającej się w południe i dotyczy klientów drive-thru - podaje portal dlahandlu.pl. - Jak wynika z badań QSR Magazine, obsługa pojedynczego klienta w drive-thru we wszystkich obecnych w USA sieciach średnio trwa 181 sekund (dane z jesieni ubiegłego roku)".
JK,WP.PL