Multimedia Polska ma obecnie 300 tys. internautów
23.6.Warszawa (PAP) - Multimedia Polska, dostawca potrójnej usługi łączącej telewizję, internet i telefon, ma obecnie 300 tys. abonentów korzystających z szerokopasmowego internetu...
23.6.Warszawa (PAP) - Multimedia Polska, dostawca potrójnej usługi łączącej telewizję, internet i telefon, ma obecnie 300 tys. abonentów korzystających z szerokopasmowego internetu - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Oznacza to, że w ciągu roku firma pozyskała ok. 70 tys. nowych abonentów internetu.
"Internet to usługa, która od wielu miesięcy bardzo pozytywnie wpływa na nasze wyniki finansowe. Już niemal połowa wszystkich abonentów korzysta z internetu. Zarówno ich liczba jak i przychody rosną szybciej niż w pozostałych segmentach tj. telewizji i telefonii" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Andrzej Rogowski.
Spółka podała też, że obecnie ponad 60 proc. abonentów posiada internet o prędkości 1024 Kb/s (1MB/s), podczas gdy przed rokiem taki transfer miało 47 proc. abonentów. Drugą pod względem popularności opcją jest 2048 kb/s (2MB), z której korzysta obecnie ponad 14 proc. abonentów wobec 1,35 proc. przed rokiem.
Wcześniej spółka podawała, że na koniec I kw. 2009 roku Multimedia Polska miały ponad 292,7 tys. internautów, czyli 27,5 proc. więcej niż rok wcześniej.(PAP)
bas/ gor/