NC + zaprasza krytyków na rozmowy

Julien Verley, prezes nc+, zaprosił na spotkanie i rozmowę założyciela profilu Anty nc+.Operator bije się w piersi. Ze stanowiska dyrektora wykonawczego marketingu Cyfry+ odchodzi Marek Staszewski podaje Rzeczpospolita.

NC + zaprasza krytyków na rozmowy
Źródło zdjęć: © AFP / Philippe Huguen | AFP / Philippe Huguen

29.03.2013 | aktual.: 29.03.2013 09:29

Julien Verley, prezes NC+, zaprosił na spotkanie i rozmowę założyciela profilu Anty nc+.Operator bije się w piersi. Ze stanowiska dyrektora wykonawczego marketingu Cyfry+ odchodzi Marek Staszewski podaje Rzeczpospolita.

W ramach zadośćuczynienia, w związku z nadchodzącymi świętami, dotychczasowi klienci platformy n i cyfry+ dostaną nowe kanały na najbliższe trzy miesiące. Abonenci n-ki będą mieć dostęp do kanałów Canal+ Cyfrowego, zaś klienci Cyfry+ dostaną dostęp do kanału nSport w standardzie SD i HD.

Prezes NC + wystosował list do założyciela profilu przeciwników nowej oferty i postępowania operatora. Chociaż jeszcze do niedawno zapowiadano strategię przeczekania medialnej burzy, to teraz sieć przyznaje się do błędu.

"Reakcja abonentów na ofertę NC+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi. Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów. Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy. Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt" – napisał Julien Verley.

Prezes NC+ podkreśla, że głos krytyczny jest dla niego niezwykle ważny, zaprosił założyciela profilu Anty NC + na „konstruktywną rozmowę” w celu omówienia wszystkich zagadnień, które budziły niepokój klientów.

- Pana akcja jest inspirująca. Jeżeli mam jeszcze raz pochylić się nad planami NC+ na najbliższe miesiące, dobrze by było, jeżeli mógłbym lepiej poznać pański punkt widzenia - bo trafne opinie i dobre pomysły są na wagę złota – napisał do założyciela Anty NC+ prezes Verley.

Presserwis podał informację o odejściu z NC+ dotychczasowego dyrektora wykonawczego marketingu Cyfry+, Marka Staszewskiego. Według Rzeczpospolitej jego odejście nie miało nic wspólnego z kryzysem wizerunkowym nowej platformy, bowiem od dwóch miesięcy Staszewski nie uczestniczył w pracach nad ofertą.

telewizjaklienciuokik
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)