Nowe auta idą pod młotek
Sprzedawcy samochodów planują na wrzesień nowe kampanie promocyjne - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
06.09.2012 | aktual.: 06.09.2012 06:53
Z sondy gazety wynika, że planuje je co najmniej połowa z nich. Za kilka dni rozpocznie się dla importerów aut okres decydujący o całorocznych wynikach sprzedaży. Często w tym czasie podejmowane są również decyzje dotyczące zakupu aut firmowych.
"Dziennik Gazeta Prawna" zauważa, że importerzy aut niechętnie decydują się na obniżanie cen. Specjaliści uważają jednak, że mogą nie mieć wyjścia.
- Prawdopodobnie już we wrześniu możemy mieć wysyp kampanii wyprzedażowych obecnego rocznika - uważa Andrzej Halarewicz, szef polskiego oddziału JATO Dynamics. Zachętą do obniżek cen mogą być słabe wyniki sprzedaży samochodów latem.