Nowi szefowie Marks & Spencer

Czterech nowych managerów dołączyło do firmy Marks &
Spencer. Rezydując w Pradze, odpowiadają za rynki w naszym regionie Europy:
Polskę, Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę i Estonię.

14.02.2011 | aktual.: 28.02.2011 13:24

Liczba sklepów, które działają na terenie tych krajów to 46, a przed końcem roku wzrośnie o 3 następne. Celem nowego szefostwa jest wzmocnienie marki i pozycji Marks & Spencer na rynku detalicznym, zwłaszcza w Polsce, Słowacji i Krajach Nadbałtyckich.

Nowym szefem marketingu została Katarína Králová Ševčíková. Od 12 lat zajmuje się marketingiem i szerokorozumianą komunikacją. Zanim dołączyła do Marks Spencer, pracowała w Czech CSOB (w tej samej grupie kapitałowej polski Kredyt Bank). Wcześniej przez 4 lata zarządzała zespołem ds marketingu i komunikacji w UniCredit Bank Slovakia i była odpowiedzialna za wprowadzenie tej marki na rynek. W Marks & Spencer odpowiada za całość działań marketingowych oraz wygląd sklepów.

Nowym szefem części spożywczej został Peter Vokroj, karierę na spożywczym rynku detalicznym rozpoczął 14 lat temu. Swoje rozległe doświadczenie zdobywał na wysokich stanowiskach w firmie Ahold Czech Republic, gdzie zajmował się między innymi logistyką, operacyjnym funkcjonowaniem sklepów, programem zarządzania, rozwijaniem formuły sklepów.

Kolejna nowa osoba w zespole Marks & Spencer to Sarin Rawal, szef ds. merchendisingu i zakupów. Pracuje dla Marks & Spencer od 2007 r., do Pragi, gdzie rezyduje szefostwo Marks & Spencer na nasz region, przeniósł się z Londynu. Wcześniej pracował w Signet Trading Ltd.. in Bhs Ltd. i Pizza Hut. Na obecnym stanowisku odpowiada za wszystkie zakupy między innymi mody damskiej, męskiej, dziecięcej, kosmetyków, bielizny i produktów do działu DOM.

Timothy David Lyons dołączył do zespołu jako szef sprzedaży. Swoją karierę w Marks & Spencer rozpoczął w 1989 r. Poprzednio zajmował stanowisko szefa sprzedaży w Indiach. Odpowiada za działania biznesowe firmy.

Autor: IP

firmaeuropaprodukcja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)