Piłkarzy wpierać będzie Warka
Należąca do Grupy Żywiec marka Warka została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.
26.08.2010 | aktual.: 26.08.2010 11:17
Umowa sponsorska, która będzie obowiązywać już od najbliższego meczu reprezentacji z Ukrainą (4 września br. w Łodzi), została podpisana na cztery lata. Zgodnie z nią Warka, jako oficjalny sponsor, będzie wspierała polską kadrę w czasie przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej organizowanej w Polsce - EURO 2012 oraz w trakcie eliminacji do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w 2014 r. w Brazylii. Kontrakt obejmuje gwarantuje obecność reklamową Warki na tablicach informacyjnych wokół murawy podczas meczów reprezentacji oraz na boiskach treningowych. Logo piwnej marki będzie także obecne na meczach kadry U-21. Na podstawie tej samej umowy Warka zobowiązała się także do wspierania rozgrywek Pucharu Polski.
- Oblicze polskiej piłki zmienia się na lepsze. Wystarczy spojrzeć na nowe stadiony w Warszawie i w Poznaniu oraz te powstające w wielu miastach Polski. To nowa jakość, doskonałe warunki do oglądania widowisk sportowych. Inwestujemy w polską piłkę konsekwentnie od wielu lat. Fakt sponsorowania Reprezentacji Polski jest dowodem, że mocno wierzymy w możliwości polskich piłkarzy i chcemy ich aktywnie wspierać. - powiedział Xavier Belison, prezes Grupy Żywiec.
- Cieszę się, że kolejna znana marka zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Dzięki stabilizacji finansowej znacznie łatwiej będzie nam wprowadzać zmiany, których wszyscy od nas oczekują. Teraz z jeszcze większą motywacją będziemy pracowali na to, aby nasza reprezentacja spełniła marzenia wielu tysięcy sympatyków futbolu i odniosła w końcu sportowy sukces. - powiedział Grzegorz Lato, prezes PZPN.