Poczta Polska coraz gorzej traktuje klientów

Takie wyniki przynosi kontrola, przeprowadzona w 50 jednostkach poczty. Inspektorzy pojawili się w dyrekcji, najważniejszych centralach, a także oddziałach spółki.

Poczta Polska coraz gorzej traktuje klientów
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

15.12.2009 | aktual.: 15.12.2009 14:04

Klienci Poczty Polskiej są coraz gorzej traktowani - alarmuje Najwyższa Izba Kontroli. Takie wyniki przynosi kontrola, przeprowadzona w 50 jednostkach poczty. Inspektorzy pojawili się w dyrekcji, najważniejszych centralach, a także oddziałach spółki.

Główne zarzuty dotyczą niedotrzymywania terminów doręczeń przesyłek i pogarszającego się stanu ich zabezpieczenia. Klienci w urzędach pocztowych są narażeni na kolejki i niewygody. Jest to spowodowane złą organizacją pracy placówek i brakiem informacji.

Raport NIK zwraca też uwagę na zły stan techniczny obiektów pocztowych. Kontrolerzy mają również zastrzeżenia, dotyczące realizacji kluczowych inwestycji, w tym budowy węzłów ekspedycyjno - rozdzielczych i informatyzacji.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)