Poczta Polska dostarczy ci mandat

Od tego tygodnia za rekordową na polskim rynku pocztowym kwotę - 350 mln zł przez 8 lat Poczta Polska dla Generalnej Inspekcji Transportu Drogowego będzie między innymi dostarczać kierowcom mandaty. W przededniu formalnej liberalizacji rynku, Poczta Polska skutecznie rywalizuje z innymi operatorami o kolejne zamówienia. W ubiegłym tygodniu wygrała przetarg na usługi dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Poczta Polska dostarczy ci mandat
Źródło zdjęć: © wiki/cc3.0 | burts

Kontrakt z Generalną Inspekcją Transportu Drogowego obejmuje przede wszystkim usługi związane z archiwizacją cyfrową i fizyczną oraz dostarczaniem korespondencji, z czego zdecydowaną większość będą stanowiły mandaty dla kierowców.

- Wygraliśmy w otwartym przetargu z naszą największą konkurencją, czyli Emersonem i Inforsys, które są powiązane z operatorami pocztowymi, świadczącymi usługi konkurencyjne. Dla nas jest to dowód, że potrafimy świadczyć usługi ekonomiczne, efektywne, o bardzo wysokiej jakości, bo to również było oceniane przez zamawiającego - podkreśla w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria Łukasz Gołębiowski, dyrektor pionu ds. klienta biznesowego i instytucjonalnego w Poczcie Polskiej.

Pocztowy operator kontrakt wygrał jako konsorcjum trzech firm, w skład którego weszła także Itella Information i PTK Centertel. Jak podkreśla Łukasz Gołębiowski, to dzięki rozbudowanemu systemowi logistycznemu i doświadczeniu w zakresie archiwizacji.

- Nie musieliśmy się do tego mocno przygotowywać. Usługa dla Generalnej Inspekcji Transportu Drogowego jest rodzajem pocztowej przesyłki hybrydowej. Nie tworzyliśmy dodatkowych, dedykowanych rozwiązań z tego względu, że w ramach realizacji swojej strategii na rynku usług listowych tego typu narzędzia informatyczne i technologiczne już posiadamy - wyjaśnia dyrektor w Poczcie Polskiej.

Dodaje, że szybkość uruchomienia współpracy miała istotne znaczenie dla zamawiającego i tu Poczta Polska była bezkonkurencyjna. Najwyżej oceniono ofertę Poczty również pod względem ceny, wydajności procesów logistycznych, wydruku i rozwiązań organizacyjno-technologicznych.

Przed tygodniem Poczta Polska wygrała także przetarg Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na tradycyjne usługi listowe w kraju i zagranicą. Wartość tego kontraktu to przeszło 50 milionów złotych.

Przedstawiciele pocztowego giganta zapowiadają, że to dopiero początek walki o nowe zlecenia.

- Nasi duzi klienci, między innymi ZUS, Ministerstwo Sprawiedliwości, ogłosili już przetargi publiczne. Będziemy walczyli po to, żeby wygrać. Negocjujemy z wieloma podmiotami z sektora biznesowego, instytucjami bankowymi, finansowymi, dużymi sieciami handlowymi. Jestem przekonany, że nasza oferta jakościowo, funkcjonalnie i przede wszystkim cenowo będzie optymalna - twierdzi Łukasz Gołębiowski.

To właśnie usługi kurierskie, logistyczne, archiwizacyjne czy finansowe są dla Poczty Polskiej szansą na zrekompensowanie sobie spadających przychodów z tradycyjnego rynku.

- Rynek usług listowych maleje na całym świecie, również w Polsce, ale nadal są pewne sektory, które normalnie funkcjonują i generują przychody. Póki co jest to największe źródło przychodów Poczty Polskiej. Myślimy jednak o tym, żeby w obliczu spadków na rynku, które w krajach Europy Zachodniej oscylują ok. 10-15 proc. rocznie, kompensować przychody z innych źródeł, m.in. z segmentu usług logistycznych, kurierskich ekspresowych, a przede wszystkim bankowych oraz finansowych - wyjaśnia Łukasz Gołębiowski.

Źródło artykułu:Newseria
poczta polskalistonoszmandat

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.