Pocztowa rewolucja

Poczta Polska wychodzi na przeciw swoim klientom i wprowadza nowe,
bardziej atrakcyjne formy przesyłek. Teraz będziemy powiadamiani SMS-em o
przychodzącej paczce. Łatwiej także będzie wysłać nietypowych rozmiarów
zawartość.

Pocztowa rewolucja
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

19.01.2012 | aktual.: 21.01.2012 15:05

Poczta wdraża nowe usługi przesyłkowe. Ofertę kieruje zarówno do klient indywidualnych jak i firm. Obie zmiany odczują jednak wszyscy.

– To odpowiedź na potrzeby naszych Klientów, którzy oczekują nowoczesnych przesyłek o prostych parametrach – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej.

Nowe przesyłki biznesowe są skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy chcą ułatwić odbiór klientom sprzedawanych artykułów. Teraz odbiorca przesyłki będzie powiadamiany SMS-em o nadchodzącej paczce. Gdy listonosz nie zastanie go w domu, także SMS-em zostanie wysłana wiadomość- awizo.

– Przesyłka Biznesowa powinna szczególnie zainteresować sklepy internetowe i właścicieli sklepów stacjonarnych, którzy sprzedają towar przez Internet – mówi Janusz Wojtas.

Dzięki wykorzystaniu systemu Elektroniczny Nadawca łatwiej będzie przygotować przesyłkę do wysłania oraz szybciej nada się paczkę na poczcie. Dodatkowo zainteresowane osoby będą miały możliwość śledzenia drogi przesyłki.

Także klientom indywidualnym łatwiej będzie nadać na poczcie paczkę. Dzięki uproszczeniu parametrów paczki skróci się czas wyboru sposobu wysyłki oraz zdania jej w okienku. Ujednolicony zostanie ciężar przekazu. Teraz koszt wysyłki będzie zależał od opakowania, które będzie mogło przybierać różne kształty i wielkości. Możliwe będzie także przesłanie tuby na plakaty lub inne zwijane artykuły.

Cena nowych paczek będzie się kształtowała od 13,50 do 20 zł i będzie nimi można przesłać do 20 kg. Zostaną wykonane z ekologicznego papieru. Także w ich przypadku możliwe będzie śledzenie przesyłki.

sklep internetowypaczkapoczta polska
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)