Polopiryna dotarła za koło podbiegunowe
Po raz kolejny Polopiryna i Radio Zet zorganizowały ogólnopolską akcję „Hartujemy Polskę”. Na jej zwycięzców czekała niezwykła nagroda, wyprawa za koło podbiegunowe.
18.03.2009 | aktual.: 18.03.2009 15:13
Akcja prowadzona była na antenie Radia Zet oraz na stronie internetowej www.hartujemypolske.pl, gdzie organizowane były konkursy dotyczące sprawdzonych metod hartowania się. W nagrodę zwycięzcy otrzymali zaproszenie do udziału w wyprawie polarnej do Laponii na cztery dni w lutym br. Czekało na nich snow safari, noc w lodowym hotelu, a także rejs lodołamaczem i prowadzenie psich zaprzęgów. Najodważniejsi mogli skorzystać z lodowatej kąpieli w wodach Zatoki Botnickiej.
Akcję „Hartujemy Polskę” wspierała ogólnopolska kampania telewizyjna i bilboardowa w największych polskich miastach na 358 nośnikach. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii telewizyjnej jest agencja Just. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Autor: IP