Polopiryna dotarła za koło podbiegunowe
Po raz kolejny Polopiryna i Radio Zet zorganizowały ogólnopolską akcję „Hartujemy Polskę”. Na jej zwycięzców czekała niezwykła nagroda, wyprawa za koło podbiegunowe.
Akcja prowadzona była na antenie Radia Zet oraz na stronie internetowej www.hartujemypolske.pl, gdzie organizowane były konkursy dotyczące sprawdzonych metod hartowania się. W nagrodę zwycięzcy otrzymali zaproszenie do udziału w wyprawie polarnej do Laponii na cztery dni w lutym br. Czekało na nich snow safari, noc w lodowym hotelu, a także rejs lodołamaczem i prowadzenie psich zaprzęgów. Najodważniejsi mogli skorzystać z lodowatej kąpieli w wodach Zatoki Botnickiej.
Akcję „Hartujemy Polskę” wspierała ogólnopolska kampania telewizyjna i bilboardowa w największych polskich miastach na 358 nośnikach. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii telewizyjnej jest agencja Just. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Autor: IP