Polska już warta ceny

Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji
rankingu Country Brand Index (CBI), wskazującego kraje o
najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu".

Polska już warta ceny
Źródło zdjęć: © WP.PL

15.12.2008 | aktual.: 15.12.2008 12:30

Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda". Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.

Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)