"Polski McDonald" szykuje się do ekspansji
Zarząd spółki Mr Hamburger SA podpisał ze spółką Mr Hamburger Sp. z o.o. list intencyjny dotyczący połączenia obu firm
29.09.2013 12:55
.
Celem fuzji jest zwiększenie skali przychodów, obniżenie kosztów zarządzania, usprawnienie logistyki, obniżenie kosztów zaopatrzenia, możliwość efektywniejszego wykorzystania zasobów ludzkich, dążenie do osiągnięcia znaczącej pozycji rynkowej na rynku gastronomicznym.
Po połączeniu spółka będzie zarządzała dwiema sieciami - Mr Hamburger (16 lokali) i Leśne Runo (13 lokali). Jej celem będzie stworzenie i rozwinięcie ogólnopolskiej franczyzowej sieci barów typu "easy food" pod marką Mr Hamburger (do tej pory lokale działają jedynie w południowej Polsce) oraz rozwinięcie w kraju sieci restauracji przydrożnych Leśne Runo.
Spółka planuje rozwijanie sieci restauracji "Leśne Runo", pozyskując nowe lokalizacje przydrożne oraz nowe lokale sieci "Mr Hamburger" w centrach handlowych oraz w centrach miast.