Polski szturm w Formule 1
Ruszyła pierwsza marketingowa szarża polskich firm w najdroższym sporcie świata - Formule 1, informuje "Puls Biznesu".
Decyzja X-Trade Brokers ma być oficjalnie ogłoszona za kilka dni. Wtedy zostanie ujawniona nazwa zespołu, na którego bolidzie pomknie logo domu maklerskiego znad Wisły. Według ustaleń "Pulsu Biznesu" będzie to BMW lub McLaren.
Sponsorujący Kubicę Tiger to jedna z najbardziej wyścigowych marek w Polsce. Zadebiutowała w 2003 r. i w ciągu zaledwie kilku lat przegoniła pod względem sprzedaży i udziałów rynkowych wszystkich rywali, w tym słynnego Red Bulla.
Teraz zamierza w ciągu 3 lat wejść do ścisłej czołówki rynku napojów energetycznych w Europie, rzucając rękawicę takim markom jak Red Bull i Burn.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.