Powrót dostawczego lublina

Stare, poczciwe auto dostawcze lublin po kilkuletniej przerwie w nowej już wersji ma szansę pojawić się na polskich drogach - informuje "Puls Biznesu".

21.07.2010 | aktual.: 21.07.2010 09:41

Istnieje już nawet jeżdżący prototyp tego samochodu, którego wskrzeszenia podjęła się firma DZT Tymińscy. Rok temu ta spółka z Siemiatycz, która wytwarza m.in. części samochodowe, kupiła od syndyka Daewoo Motor Polska majątek produkcyjny w Lublinie oraz prawa do produkcji samochodu terenowego honker.

Nowe auto dostawcze to zmodernizowana wersja dawnego lublina. Jego największym atutem ma być cena. Samochód będzie kosztował o 25-30 proc. mniej niż markowe pojazdy dostępne na polskim rynku (cena powinna być zbliżona do ceny sprzedawanego w Polsce rosyjskiego furgonu GAZ-AVC Gazela, która zaczyna się od ok. 67 tys. zł). Jednak polskie auto ma być jakościowo lepsze.

Za 2-3 lata firma chciałaby sprzedawać 5 tys.-10 tys. tych aut rocznie w Polsce i Białorusi. Podobno w naszym kraju zainteresowanych sprzedażą lublina jest ok. 200 dilerów.

Źródło artykułu:PAP
samochódsyndykdaewoo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)