Proama weszła po cichu
Groupama, francuski ubezpieczyciel, który działa w Polsce pod nazwą Proama, oficjalnie jeszcze nie rozpoczął sprzedaży na naszym rynku. Jednak cichaczem już można kupić jego polisy, informuje "Puls Biznesu".
25.01.2012 | aktual.: 25.01.2012 06:28
Ubezpieczyciel oferuje je w kanale direct, czyli za pośrednictwem telefonu i internetu. I tak jak wcześniej deklarował, na początek dostępne są ubezpieczenia komunikacyjne. Dodatkiem do nich jest polisa NNW oraz motoassistance.
"Puls Biznesu" kontrolnie sprawdził stawki ubezpieczenia OC i casco dla trzech typowych klientów ubezpieczycieli: 30-letniego singla z dużego miasta, 45-letniego ojca dwójki dzieci z małej miejscowości oraz młodego kierowcy, który dopiero zaczyna przygodę z czterema kółkami.
Gazeta porównała oferty Proamy z propozycjami innych ubezpieczycieli działających w kanale direct. Najogólniej mówiąc ceny polis OC były zbliżone. Natomiast nowy gracz na rynku polis bije na głowę konkurencję stawkami w casco. Szczegóły - w "Pulsie Biznesu".