Przelali "YouTube'a" na papier. Rekord sprzedaży
7 tys. książek w 24 godziny - to wynik sprzedaży książki "To (nie) koniec świata" popularnej w sieci Grupy Filmowej Darwin. Pobili tym samym rekord wydawnictwa Altenberg.
Marek Hucz i Jan Jurkowski, szerzej znani jako Grupa Filmowa Darwin (laureaci nagrody "Kanał roku" i statuetki w kategorii "Rozrywka i komedia" na gali Grand Video Awards 2019) znani są przede wszystkim z YouTube'a. Kanał G.F. Darwin ma ponad 800 tysięcy subskrypcji, a ich materiały mają już w sumie ponad 140 milionów wyświetleń. Na Patronite wspiera ich już ponad 1300 patronów na kwotę ponad 30 tys. zł miesięcznie.
Postanowili jednak nie tylko na wideo. Ich pierwsza książka pt. "To (nie) koniec świata" też już stała się hitem.
Książka wydana została w wydawnictwie Altenberg, należącym do innego znanego youtubera Radka Kotarskiego. Książka jest zbiorem opowiadań z uniwersum tworzonym przez lata na kanale G.F. Darwin - kontynuuje niektóre wątki z odcinków, ale też wypełnia luki w historiach bohaterów (Rafała, Sławka, Basi i wielu innych).
Obejrzyj: PHN wspina się na wyżyny. Spółka buduje w Warszawie 155-metrowy wieżowiec
Społeczność fanów grupy pokazała swoją siłę, bo w niecałe 24 godziny książkę zamówiło ponad 7000 czytelników. To rekord w wydawnictwie Altenberg. Do tego momentu, największą liczbę sprzedanych egzemplarzy w pierwszych 24 godzinach w Altenbergu zanotowała 2 lata temu Ewa Grzelakowska-Kostoglu ze swoimi "Tajnikami paznokci".
-Nie spodziewaliśmy się aż takiego ruchu - okazało się, że serwery nie wytrzymały i na kilka minut nieco zwolniły, ale szczęśliwie nie trwało to długo - informuje Kotarski.
Czytelnicy, którzy zamówią swój egzemplarz w okresie przedpremierowym do 20 listopada mogą liczyć na darmową przesyłkę, podpis autorów i co ważne - zarezerwują sobie egzemplarz z pierwszego nakładu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl