"Puls Biznesu": Klient prosto z Facebooka

Facebook wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce: w 2014 r. odwiedziło go 77,3 proc. polskich internautów, rok wcześniej 72,9 proc. - donosi "Puls Biznesu", powołując się na dane zebranie przez firmę Gemius.

13.04.2015 04:25

Na stronę Twittera w ub.r. weszło zaś 12,3 proc. użytkowników internetu w Polsce, w 2013 r. 10,8 proc. Z kolei serwis Instagram odwiedziło 8,9 proc. użytkowników sieci, rok wstecz 5 proc.

Media społecznościowe umacniają też swoją pozycję wśród marketingowych kanałów komunikacji firm z klientami.

Jednak - jak zaznaczają analitycy Gemiusa - prowadzone za ich pośrednictwem kampanie muszą być ściśle dopasowane do lokalnej specyfiki. To, co sprawdzi się w jednym kraju, nie musi bowiem odnieść sukcesu w innym regionie.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)