"Puls Biznesu": Łączność bez kabla

Detaliści, transportowcy i hotelarze zwiększają możliwości sieci Wi-Fi, aby usprawnić obsługę klienta - informuje "Puls Biznesu".

25.11.2015 02:35

Nowe urządzenia i usługi mobilne zmuszają firmy do rozbudowania infrastruktury bezprzewodowej. Prym w tym wiodą przedsiębiorstwa z sektora handlu detalicznego, hotelarsko-gastronomicznego i logistyczno-transportowego, z których 46 proc. ma przeciążone sieci Wi-Fi. W najbliższych miesiącach te rozwiązania chce odświeżyć 53 proc. przedstawicieli tych branż - wynika z raportu Zebra Technologies.

Infrastruktura bezprzewodowa w biznesie nie rozpowszechniałaby się tak szybko, gdyby nie tendencje, które zdominowały świat konsumencki - tak uważa Witold Kempa, prezes interaktywnego domu produkcyjnego Netizens. Jak wskazuje, Polacy na masową skalę korzystają ze smartfonów i tabletów, a - jak wynika z badania Iconic Displays - aż 70 proc. użytkowników ma zawsze włączone Wi-Fi.

Sieci Wi-Fi to także potężne narzędzie analityczno-marketingowe, m.in. dla sklepów, centrów handlowych, restauracji i klubów. Lecz - zdaniem Sebastiana Nejfelda, partnera w Click For Advantage i Neotrinos - placówki te nie wykorzystują w pełni możliwości swoich aplikacji mobilnych.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)