Raport ze spółek
Raport ze spółek BM Banku BPH.
11.03.2011 10:05
EUROMARK
Spółka poinformowała, że jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. w lutym 2011 roku wyniosły 8.450 tysięcy złotych i były wyższe o 2,9% od wyników osiągniętych w lutym ubiegłego roku. Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec 2010 – luty 2011 roku wyniosły 102.912 tysięcy złotych i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 14,6%.
Na tle znacznego i zadowalającego wzrostu sprzedaży skumulowanej w okresie marzec 2010 – luty 2011, wzrost sprzedaży za luty 2011 roku można uznać za umiarkowany w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w lutym 2010 roku. Jednakże jest to zgodne z przewidywaniami spółki, ponieważ wyniki sprzedaży za luty ubiegłego roku były szczególnie zadowalające ze względu na panujące wówczas warunki pogodowe tj. niską temperaturę oraz intensywne opady śniegu.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w lutym 2011 roku wyniosły 8.903 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w lutym roku ubiegłego o 0,4%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie marzec 2010 - luty 2011 roku wyniosły 108.963 tysięcy złotych i były niższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 2,4%.
Ujemna dynamika skumulowanych skonsolidowanych przychodów spowodowana była głównie sprzedażą przez Emitenta spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Pomijając przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych w ubiegłym roku, Grupa zanotowałaby wzrost skumulowanej sprzedaży za okres marzec 2010 – luty 2011 w wysokości 13,9%
MAKARONY PL
Zarząd Makarony Polskie S.A., podał szacunkowe dane na temat sprzedaży zrealizowanej przez Grupę Makarony Polskie w miesiącu lutym 2011 roku. Sprzedaż wyniosła 27,901 mln zł i była o 34% wyższa niż w analogicznym okresie w 2010 r. Skumulowana sprzedaż za dwa pierwsze miesiące roku wyniosła 36,514 mln zł co stanowi wzrost w stosunku do tego samego okresu w 2010 r. o 25%.