Reklamodawcy pchają się do Polsatu
W dniach 19-25 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,5 proc., co oznacza prawie 69,2 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 16,7 proc., czyli wpływami rzędu 59,1 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
03.10.2011 | aktual.: 03.10.2011 14:44
W dniach 19-25 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,5 proc., co oznacza prawie 69,2 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 16,7 proc., czyli wpływami rzędu 59,1 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,1 mln zł, czyli ok. 11,3-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 32,4 mln zł, co daje ok. 9,1-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 10,7 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 354,5 mln zł wobec 353,2 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)