Robert Lewandowski twarzą marki Coca-Cola
Coca-Cola podpisała umowę o współpracy z Robertem Lewandowskim. Kontrakt ze znanym piłkarzem przewiduje pełen zakres wykorzystania jego wizerunku do celów promocyjno-reklamowych marki. Piłkarz został także ambasadorem tegorocznej edycji młodzieżowego turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup i będzie brał czynny udział w promocji tego projektu.
21.04.2011 | aktual.: 21.04.2011 11:17
Robert Lewandowski to dziś jeden z najbardziej znanych piłkarzy młodego pokolenia i czołowy napastnik reprezentacji Polski. Dotychczas w 32 spotkaniach kadry Lewandowski zdobył 10 bramek. Sylwetka młodego napastnika reprezentacji Polski oraz Borussii Dortmund znakomicie wpisuje się w hasło tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup: "Od Coca-Cola Cup do UEFA EURO 2012". Lewandowski swoją przygodę związaną z profesjonalną piłką rozpoczynał właśnie od turnieju Coca-Cola Cup, a dziś jest jednym z głównych kandydatów do gry w reprezentacji podczas turnieju UEFA EURO 2012.
Osoba Roberta Lewandowskiego i przebieg jego kariery piłkarskiej mają być wzorem dla młodych adeptów piłki nożnej występujących w turnieju Coca-Cola Cup. Turniej, którego jest dziś ambasadorem, był jednym z ważniejszych wydarzeń w jego młodzieżowej karierze piłkarskiej. - Robert Lewandowski to nie tylko znany piłkarz, którego zawodowa kariera zaczęła się właśnie od udziału w Coca-Cola Cup. To także bardzo pracowity i ambitny młody człowiek, który dzięki ciężkiej pracy osiągnął już w życiu bardzo wiele. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z Robertem doprowadzi do jeszcze większej popularyzacji futbolu młodzieżowego i wzrostu zainteresowania naszym turniejem - mówi Sebastian Wężyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Uczestnicy tegorocznej edycji Coca-Cola Cup będą mięli szansę spotkać ambasadora turnieju podczas finałów wojewódzkich w Warszawie 16 i 17 maja, w Gdańsku 8 czerwca oraz podczas finału ogólnopolskiego, który rozegrany zostanie w dniach 18 i 19 czerwca w Legionowie.
Sam Robert Lewandowski tak opisuje swój udział w promocji turnieju: - Gdy jako młody chłopak sam występowałem w turnieju Coca-Cola Cup, nigdy nie przypuszczałem, że będę miał kiedyś okazję promować ten turnieju swoim nazwiskiem. Cieszę się, że udało mi się zrealizować moje piłkarskie marzenia i mam świadomość, że ich realizacja zaczęła się właśnie od udziału w tym turnieju. Jako ambasador Coca-Cola Cup 2011 będę przekonywał młodych piłkarzy, że trzeba stawiać sobie najwyższe cele i warto o nie walczyć, a ich realizacja zależy w ogromnym stopniu od determinacji i wytrwałości. W końcu, w piłce jak w życiu, każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku.
Autor: IP