Ruch wprowadza sprzedaż ubezpieczeń samochodowych Benefii

Ruch wprowadza pilotażową sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych wspólnie z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Benefia, poinformowali agencję ISBnews przedstawiciele obu firm.

Ruch wprowadza sprzedaż ubezpieczeń samochodowych Benefii
Źródło zdjęć: © Ruch SA

01.09.2014 | aktual.: 01.09.2014 12:06

- Wprowadzenie usług ubezpieczeniowych to element rozwoju naszej działalności usługowej. Odpowiadamy za wdrożenie produktu w naszej sieci i jego sprzedaż. Zdecydowaliśmy się na ofertę Benefii, ponieważ ma wyjątkową technologię weryfikacji polisy w bazie danych. W efekcie cały proces zakupu polisy będzie załatwiany błyskawicznie, dzięki czytnikowi kodu QR. Jednocześnie oferta będzie atrakcyjna cenowo i o odpowiedniej jakości - powiedział ISBnews wiceprezes Ruchu Dariusz Stolarczyk.

Sprzedaż pilotażowa zacznie się we wrześniu w 17 kioskach, głównie na południu Polski. Następnie zasięg zwiększy się do 50 punktów do końca bieżącego roku, a 400-500 kiosków na terenie kraju ma mieć tą ofertę w 2015 r. Na początek oferta obejmie polisę OC. Następnie planowane jest wprowadzenie sprzedaży pełnych pakietów ubezpieczeniowych.

- Wierzę, że tą usługą zmienimy rynek. Nasze systemy mają weryfikować polisę, a klient ze sprzedawcą mogą w tym czasie porozmawiać chociażby o korzyściach tej oferty. Nasza baza momentalnie precyzyjnie wyliczy składkę. Tego nie osiągnie się w internecie, gdzie usługa ubezpieczeniowa jest zbyt obciążona proceduralnie. Cieszymy się, że możemy współpracować z partnerem dysponującym tak rozwiniętą siecią dystrybucji - powiedział ISBnews prezes TU Benefia Paweł Bisek.

Zaznaczył, że wydrukowany przez sprzedawcę Ruchu dokument zawiera wszystkie wymagane dane. Prezes Benefii wskazał, że liczy na zebranie kilkuset tys. zł. składki do końca bieżącego roku, a plan zakłada zwiększenie sprzedaży do 350 mln zł w 2018 roku. Benefia sprzedaje polisy za średnio 500 zł każda. Oferta obejmuje nawet 75% zniżki dla najlepszych kierowców.

Benefia specjalizuje się ubezpieczeniach komunikacyjnych od 14 lat. Jest częścią Vienna Insurance Group.

Ruch jest ogólnopolskim operatorem sieci dystrybucji. Dysponuje 2,5 tys. punktów sprzedaży i 7,5 tys. punktów partnerskich. Obsługuje ok. 11 mkn klientów miesięcznie.

Sebastian Gawłowski

Źródło artykułu:ISBnews
ruchsprzedażoc
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)