Rusza portal klienta Generali
Od początku lipca br. Generali uruchamia specjalnie zbudowany Portal Klienta, który przez sieć WWW pozwoli klientom zarządzać i administrować produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi.
04.07.2007 | aktual.: 04.07.2007 10:01
Od początku lipca br. Generali uruchamia specjalnie zbudowany Portal Klienta, który przez sieć WWW pozwoli klientom zarządzać i administrować produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi.
Z początkiem czerwca br. Grupa Generali wprowadziła na rynek nową ofertę produktów inwestycyjnych dla klientów indywidualnych. Za pośrednictwem Programu Inwestycyjnego "Generali Beneficio" towarzystwo zapewniło 26 dostępnych opcji inwestycyjnych, w tym możliwości komponowania własnej strategii inwestycyjnej, wykorzystującej konkretne grupy funduszy, portfeli czy obszarów inwestycji, zarówno geograficznych, jak i bazowych - tj. np. akcje, surowce, nieruchomości itp.
Od lipca br. klienci zyskali możliwość zarządzania swoimi środkami przez sieć WWW, mając zapewnioną możliwość obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i dokonywania operacji na polisie.
Uruchomiony od początku lipca br. Portal Klienta Generali zapewnia za pośrednictwem internetu m.in.:
* dostęp do informacji o polisie, w tym o jej wartości, szczegółowym wykazie transakcji, indeksacji, cenach jednostek, historii zleceń wykonywanych na polisie;
* możliwość wykonywania operacji na polisie, np. zmiany danych osobowych, alokacji składki, dokonywanie przeniesienia jednostek pomiędzy funduszami itp.
Podczas prac nad Portalem Klienta eksperci Generali chcieli, by był on nowoczesnym narzędziem nie tylko klientów, ale także wspierającym w działaniach sprzedażowych sieci agentów i brokerów firmy. Portal Generali - oprócz strony klienta - zawiera również wyodrębnioną część dla agentów. Jego rozbudowana funkcjonalność pozwala, przy użyciu samej przeglądarki internetowej, przeprowadzić pełen proces polisowania - od przygotowania oferty, poprzez wystawienie wniosku, do wydrukowania gotowej polisy. Co ważne dane z portalu są importowane do systemów księgowych Generali, dzięki czemu znacząco skrócony został proces rejestracji (ręcznego przepisywania polis) oraz standardowej obsługi klienta w tym zakresie.
Portal Klienta i Agenta Generali będzie na bieżąco rozbudowywany. Wkrótce - po stronie agentów - pojawią się możliwości sprzedaży takich produktów jak Lew-Domownik (ubezpieczenie mieszkań i budynków mieszkalnych), PRESTO (ubezpieczenie dla małych i średnich przedsiębiorstw) oraz nowe ubezpieczenie podróżne Generali. Zakupu ubezpieczeń podróżnych można z początkiem lipca dokonać także bezpośrednio na stronach internetowych Towarzystwa.
Możliwości administracji nowymi produktami - poza Generali Beneficio - pojawią się w ciągu kilku miesięcy również po stronie klienta.
Portal Klienta i Agenta Generali dostępny będzie z poziomu głównej strony www.generali.pl oraz pod adresem https://portal.generali.pl
Towarzystwa Ubezpieczeń - Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A. oraz Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. należą do międzynarodowego koncernu Generali Group.