Rynek reklamy rośnie powoli

Firmy wydały w I kwartale na reklamę 1,63 mld zł, o 2,7 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z raportu domu mediowego Starlink, a informuje o tym "Gazeta Wyborcza". To po raz pierwszy więcej niż przed recesją.

Rynek reklamy rośnie powoli
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

12.05.2011 | aktual.: 12.05.2011 06:14

Największy wzrost wydatków reklamowych - o 20,9 proc. - miał miejsce w Internecie. Telewizja odnotowała wzrost przychodów o 1,8 proc., ale stacje z wielkiej trójki - TVP, Polsat oraz TVN - borykały się ze spadkami. Zyskiwały natomiast kanały tematyczne. Branża radiowa zarobiła o 4,1 proc. więcej niż przed rokiem.

Dzienniki, magazyny, reklama zewnętrzna oraz kina zarobiły mniej niż przed rokiem.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)