Sieć NEONET obchodzi 10‑lecie
NEONET, sieć sklepów z branży RTV AGD, obchodzi w tym miesiącu 10-lecie powstania. Firma jest obecnie trzecią pod względem sprzedaży siecią w Polsce, a jednocześnie liderem w rynkowym segmencie miast poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Na 10-lecie firma przygotowała dla Klientów specjalne urodzinowe promocje.
16.10.2013 14:16
W ciągu dekady w sklepach NEONET zrealizowano ponad 10 milionów transakcji. W 2012 r. odnotowano 17 mln odwiedzin. Tylko do sierpnia 2013 roku sklepy NEONET odwiedziło już około 14,4 mln Klientów. Sieć szacuje, że do końca 2013 r. odnotuje liczbę 30 mln odwiedzin.
- 10 lat nieustannego rozwoju to źródło ogromnej satysfakcji. W ciągu tej dekady udało nam się nie tylko zbudować pozycję lidera branży i najpotężniejszą w Polsce sieć kilkuset sklepów, ale przede wszystkim – wyjątkową relację z naszymi Klientami. To z niej jesteśmy szczególnie dumni. Ponad 10 milionów transakcji to liczba, która mówi sama za siebie – udowodniliśmy, że zakupy RTV AGD można zrobić wygodnie i tanio, a jednocześnie blisko miejsca zamieszkania – mówi Marek Majewski, Prezes Zarządu NEONET S.A.
- Obchody 10-lecia to dla nas ważny moment i okazja do podziękowania Klientom za zaufanie, zgodnie z towarzyszącą nam od lat strategią niskich cen i filozofią marki: u nas najdroższy jest Klient. Dlatego spośród 10 tysięcy produktów wybraliśmy bardzo popularne modele, które w ramach urodzinowej promocji dostępne będą w bardzo specjalnych, niskich cenach – dodaje Marek Majewski.
Obchody 10-lecia NEONET przypadają na najbliższe dwa tygodnie. Na ten czas sieć zaplanowała wyjątkowe promocje cenowe na wybrane sprzęty z różnych kategorii produktowych.
- Zapraszamy Klientów do wspólnego świętowania w aż kilkuset sklepach NEONET w całej Polsce. Oprócz atrakcyjnych cen, czekają na nich także specjalne bony zakupowe. Warto się pospieszyć – tak jak w przypadku każdej promocji, ilość produktów jest ograniczona – dodaje Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET S.A..