Spec od wizerunku boi się tylko siebie

Branża public relations jest obecnie na fali. Wysokie przychody są prognozowane m.in. w związku z rozwojem serwisów społecznościowych - informuje "Puls Biznesu"

Spec od wizerunku boi się tylko siebie
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

02.08.2011 | aktual.: 02.08.2011 06:29

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Związek Firm Public Relations (ZFPR) tylko co piąty gracz na tym rynku uważa obecną sytuację za stabilną. Jednak największe firmy twierdzą, że ich branża rośnie.

- Pieniądze płyną z różnych nowych źródeł, takich jak projekty finansowane przez Unię Europejską. No i panuje przekonanie, że PR jest skuteczny i ma sens - ocenia Paweł Trochimiuk, właściciel największej w Polsce agencji Partner of Promotion i zarazem szef ZFPR.

Wzrost koniunktury związany jest także z rosnącym znaczeniem Internetu i promocji w mediach społecznościowych.
- W dużym stopniu to zasługa rozwijania usług związanych z Facebookiem czy Twitterem - przekonuje Katarzyna Przewuska z Euro RSCG Sensors.

Jednym z najważniejszych zagrożeń w tej branży jest duża konkurencja.
- Walcząc o zlecenia, mniejsze agencje potrafią zaproponować dumpingowe ceny, a do tego zawalić robotę na całej linii, zniechęcając klientów do tej formy dbałości o wizerunek - przekonują szefowie czołówki branży PR.

Źródło artykułu:PAP
mediawizerunekportal społecznościowy
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)