Spory spadek sprzedaży "Gazety Wyborczej"
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2010 roku 323.469 sztuk i było o 9,0 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2010 roku 323469 sztuk i było o 9,0 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" we wrześniu 2010 roku było wyższe o 1,1 proc. w stosunku do sierpnia 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło we wrześniu 91497 egzemplarzy, co oznacza spadek o 8,1 proc. mdm. Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
We wrześniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 413477 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 3,1 proc.
We wrześniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 0,4 proc., do 183424 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,5 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" we wrześniu wyniosło 141601 sztuk, co oznacza wzrost rok do roku o 2,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6,7 proc.