Stopklatka chce być liderem oglądalności
12.11. Warszawa (PAP) - Stopklatka, spółka tworząca internetowy serwis filmowy, chce być liderem oglądalności dzięki rozbudowie portalu o funkcje społecznościowe i rekomendacyjne i...
12.11.2010 | aktual.: 12.11.2010 17:23
12.11. Warszawa (PAP) - Stopklatka, spółka tworząca internetowy serwis filmowy, chce być liderem oglądalności dzięki rozbudowie portalu o funkcje społecznościowe i rekomendacyjne i utworzenie platformy kulturalno-rozrywkowej - wynika ze strategii spółki na lata 2010-14.
"Celami strategicznymi Emitenta na lata 2010-2014 jest uzyskanie pozycji lidera pod względem oglądalności poprzez rozbudowę obecnego Portalu o funkcje społecznościowe i rekomendacyjne, rozszerzenie specjalizacji o pozostałe (obok filmu) dziedziny sztuk audiowizualnych oraz utworzenie na bazie Stopklatka.pl platformy kulturalno-rozrywkowej" - napisano w komunikacie Stopklatki.
Dodano, że planowane jest także rozszerzenie oferty o nową usługę internetowej sprzedaży biletów do kin.
Spółka zamierza znacząco zwiększyć skalę działalności.
"Założenia strategii rozwoju Emitenta są odpowiedzią na szanse, jakie niosą zmiany na rynkach mediów (konwergencja mediów i cyfryzacja telewizji) oraz rozwój Internetu" - napisano.
Stopklatka tworzy serwis internetowy o tematyce filmowej - Stopklatka.pl.
Głównym akcjonariuszem firmy jest Kino Polska TV Sp. z o.o., która jest właścicielem kanału telewizyjnego Kino Polska i od marca 2007 roku jest częścią Grupy Mediowej SPI International Polska.(PAP)
pel/ jtt/