Trwa ładowanie...

System eWUŚ naprawiony

Problemy techniczne w dostępie do eWUŚ zostały usunięte. System działa
prawidłowo - poinformował w środę Narodowy Fundusz Zdrowia. Awaria została usunięta po godz. 12.

System eWUŚ naprawionyŹródło: Jupiterimages
d3nwos1
d3nwos1

O awarii poinformowano w środę przed południem na stronie internetowej NFZ. "W związku z problemami technicznymi w dostępie do sytemu eWUŚ przypominamy, że zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, weryfikacja uprawnień pacjentów powinna odbywać się na podstawie dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub przez złożenie oświadczenia. Za utrudnienia przepraszamy" - napisano.

Rzecznik NFZ Andrzej Troszyński podkreślał w rozmowie z PAP, że awaria nie ograniczyła dostępu do świadczeń. - Pacjenci mogą przedstawiać dokumenty potwierdzające ubezpieczenie, a jeśli ich nie posiadają, mogą składać oświadczenia, na podstawie których otrzymają świadczenie - mówił Troszyński.

Od 1 stycznia pacjenci przychodzący do placówek ochrony zdrowia nie muszą okazywać dokumentów potwierdzających ubezpieczenie. Pracownicy rejestracji mogą sprawdzać ich uprawnienia online na podstawie numeru PESEL, należy jednak mieć ze sobą dokument tożsamości.(PAP)

d3nwos1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nwos1