Szkoła jak z reklamy

Gimnazja i licea, tak jak szkoły wyższe, zmagają się z niżem demograficznym. Coraz częściej reklamują się więc w internecie, kinach i na ulicach, czasem sięgają też po pomoc specjalistów, np. agencji PR - informuje "Gazeta Wyborcza".

Szkoła jak z reklamy
Źródło zdjęć: © Flickr | tfb

23.04.2014 | aktual.: 23.04.2014 07:34

Szkoły wchodzą na ścieżkę komercyjnej walki i jeśli jestem zdziwiony, to tylko tym, iż dzieje się to dopiero teraz - mówi dr Jacek Trębecki.

Byle tylko nie poszło to w stronę desperacji, tak jak w przypadku niektórych prywatnych uczelni wyższych, które kuszą przyszłych studentów możliwością wylosowania laptopa czy wycieczki - dodaje specjalista od wizerunku z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Źródło artykułu:PAP
szkołaklientreklama
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)